środa, 10 kwietnia 2013

Moi kochani ludkowie...

Witajcie moi kochani. Wiem, że czekacie na rozdział dość długo. Muszę Wam coś ogłosić.
Jutro (11.04.2013) w moim gimnazjum odbywa się wywiadówka z rodzicami. Ja nie mam pięknych ocen i jestem przekonana, że czeka mnie kara.
Rozdziały będą dodawane, ale przez Yunę, za co dziękuję, dlatego teraz to od niej zależy kiedy pojawi się rozdział.
Wierzę w to, że dacie radę jeszcze chwilkę poczekać. Dziękuję za komentarze. Potraficie !
Pod kolejnym rozdziałem ma być co najmniej 12 komci :D
Ściskam Was bardzo, bardzo mocno i pozdrawiam wszystkich anonimków w tym Sarę, która jest maniaczką PJ tak jak ja oraz pozdrawiam: Merr, Rasmuskę, Wiekę, Mikołaja, Marcela, Natalę,  Asię (skype nam nie wyjdzie :(...) Alice, Wiertło, Gabi oraz mojego ninje :* - szabla :* (internetowy narzeczony) (w realu jam forever alone :(
Wasza Dżerr
Trzymajcie kciuki, że uda mi się przetrwać karę 


12 komentarzy:

  1. mam nadzieję, że dasz sobie tam rade. po wywiadówkach u mnie też zazwyczaj nie jest zbyt ciekawe. :D także powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy4/10/2013

    Trzymam kciuki za oceny u mnie też się pogorszyło ale rodzice są dość wyrozumiali. No byli źli ale przeżyłam ty pewnie też dasz radę. Thx za pozdrowienie.
    Pozdrawiam Sara

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam to. Ja pożyję jeszcze TYLKO do przyszłego czwartku. Potem nie wiem. Przesyłam ci, kochana siostro żony mojego brata, kopniaka w tyłek na szczęście. Wierzę w Ciebie o twoje zdolności :D
    Ściskam i trzymam kciuki za wszystko.
    Rasmi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za oceny, a tak w ogóle masz się wziąść za matmę!

    DROGA YUNO: kiedy następny rozdział? :P

    Czekam na dobre wieści i życzę powodzenia kochana <3
    Merr
    Ps nadal nie rozumiem jak można dostać 1 z muzyki XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Życze powodzenia, wiem o co chodzi umnie też nie ciekawie z ocenami.
    I życze dużo czekolady ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo Wam dziękuję moi kochani bejbsy za wsparcie. Mam przyjemność was poinformować, że w moim zeszycie pojawił się już rozdział 19 (rozdział pisany z punktu widzenia Posejdona)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki za oceny! Ja na szczęście nie mam się czego bać xd
    A tego rozdziału Posejdona nie mogę się doczekać!
    Jeszcze raz POWODZENIA!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy4/13/2013

    pisz pisz pisz! bo będziesz miała mnie na sumieniu. kocham twojego bloga. masz ogromny talent. czytam mnóstwo blogów i kontynuacji książek ale ta jest na pierwszym miejsu (razem z pottermore pisanym przez jogi_hp) pzdr. :****

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy4/18/2013

    kiedy rozdział? mam nadzieję że pojawi się niedługo :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy4/19/2013

    Dżerr albo Yuna kiedy następny rozdział nie mogę się doczekać. Dla mnie to wieczność tak długo ale jeśli będzie trzeba poczekam. Ale mam ogromną nadzieję że pojawianie niedługo.
    Pozdrawiam Sara

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy4/20/2013

    kocham tego bloga :DDD

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy4/21/2013

    <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń

Jeśli kliknąłeś w to okienko, oznacza to, że chcesz skomentować rozdział. Dziękuję.
Przyjmuję nawet krytykę, którą staram się później poprawiać. Liczę na szczery komentarz.
Życzę miłego komentowania
Dżerrka