niedziela, 31 marca 2013

Wesołych Świąt

Z okazji świąt Wielkiej Nocy chciałabym Wam wszystkim życzyć dużo zdrowia, szczęścia, pomyślności, dużo radości, smacznego jajka, mokrego dyngusa i dużo żartów na prima aprilis.
Chciałabym Wam również podziękować za to, że odwiedzacie moje blogi, czytacie i komentujecie. To naprawdę bardzo motywuje
Dziękuję :*
Co do rozdziału...teraz mam chwilkowy zawrót głowy spowodowany organizacją harcerską. Nasz szczep wymyślił sobie, że zrobimy konstytucję, więc jako "przedstawicielka" drużyny musze się tym zając - nie chce mi się.
A więc rozdział jest w trakcie przepisywania, więc mam nadzieję, że pojawi się niebawem :)
Ściskam i życzę wesołych świąt
Dżerrka

3 komentarze:

  1. Anonimowy4/05/2013

    Nie moge sie doczekac kiedy dodasz nowy rozdzial. Zaczelam czytac twojego bloga niedawno i jestem zachwycona pozdrawiam milosnikow Perc'ego i rzycze dobrej weny dla ciebie :) :)ps jestem Kadusia:) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy4/05/2013

    Jestem dyslektykiem wiec jak cos to sory z gory za bledy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy4/07/2013

      Dzięki za życzenia. Kiedy dodasz następny rozdział??? Już nie mogę sie doczekać. ( moja najlepsza przyjaciółka ma mnie już serdecznie dość kiedy wspominam jej tw. bloga albo o Percym. Szczeże nie dziwie jej się rodzice też mają mnie dość) ps. sory za błęgy. Tablet czasem przekręca wyrazy :) (:
      Pozdrawiam Sara :)

      Usuń

Jeśli kliknąłeś w to okienko, oznacza to, że chcesz skomentować rozdział. Dziękuję.
Przyjmuję nawet krytykę, którą staram się później poprawiać. Liczę na szczery komentarz.
Życzę miłego komentowania
Dżerrka