poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Ogłoeszenie + niespodzianka

Dziękuję za wspaniałe komentarze. One są dla mnie naprawdę wielką motywacją i ja bardzo chciałabym już dodać kolejny rozdział, ale ja mam mały problem. Moja wychowawczyni w końcu postanowiła odwiedzić mamę.
Mam:
Karę na komputer
Nie ma mowy o spotkaniu z Wieką dopóki nie poprawie ocen
Nie ma mowy o obozie dopóki nie poprawię ocen
Nigdzie nie mogę wyjść.
Zabrano mi tableta.
Dlaczego Yuna nie dodaje?
Zeszyt jest u mnie a Justysia ma egzaminy, więc nie chce jej obciążać. Jest już dość sporo przepisane, ale troszkę mi jeszcze zajmie.
Naprawdę Was przepraszam. Nie sądziłam, że tak wyjdzie. Już dzisiaj zaczęłam łapać bardzo pozytywne oceny i mam nadzieję, że szybko mi się uda wrócić. Jesteście cudowni.
Normalnie Was ubóstwiam.
OGŁASZAM OKOŁO DWU TYGODNIOWĄ PRZERWĘ NA POPRAWĘ OCEN
Wiecie...skończyłam z Magic Life, ale na miejsce tego bloga powstanie inny.
Jeszcze raz przepraszam i postaram się wrócić jak najszybciej się da :D
Dodam, że powstał nowy blog, na który serdecznie zapraszam. Mam nadzieję, że Wam się spodoba i będą komentarze.
Dopiero wstawiłam bohaterów, ale prolog pojawi się niebawem :)
Dream London - W pogoni za marzeniami

13 komentarzy:

  1. Anonimowy4/22/2013

    Nie przejmuj się ja poczekam. Z cierpliwością mam nadzieję że szybko poprawić te oceny. Ja też muszę je poprawić i jeszcze dochodzi uczenie się śpiewania na 3 maja (26 kwietnia występ) niestety wychowawczyni i moje koleżanki mnie zgłosiły. Trudno trzeba przetrwać. A jeśli chodzi o twój zeszyt pisz i pisz w wolnej chwili. Dwa tygodnie to nie dużo. Ja pisze książkę w wolnej chwili (szczerze koleżanka powiedziała że jest znakomite) może za jakiś czas załodze bloga ? Dobra mniej o mnie więcej o Tobie.
    Czekam i pozdrawiam ♡SARA♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy4/25/2013

    Z chęcią przeczytam twojego nowego bloga. Napisałam Ci e-maila (żebyś wiedziała) czekam aż odpiszesz.
    Ps. To reszta do tamtego
    Pozdrawiam i bardzo mocno ściskam Sara

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy4/26/2013

    Spoko rozumiem trzeba zdać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. ps. zapraszam na mojego bloga mam nadzieje że wam się spodoba (zawsze zapominam o najważniejszym)
    http://prawda-and-fantastyka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy4/29/2013

    Dopiero zaczęłam czytać i tak bardzo mi się spodobało, że przeczytałam w 1 dzień. Czekam na kolejne rozdziały ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Z góry przepraszam za spam. Chciałam poinformować o reaktywacji bloga: olimp-herosi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy5/03/2013

    Hej! :) Jesteś może zainteresowana/y wzięciem udziału w konkursie na najciekawsze krótkie opowiadanie o pewnej młodej dziewczynie? (szczegóły podamy wtedy, gdy konkurs się zacznie) Jeśli tak to prosimy o kontakt mailowy amydiamondkontakt@gmail.com (chcemy najpierw zebrać chętnych, a potem pisać ogłoszenie). W zgłoszeniu podajcie adres bloga, a jeśli nie macie bloga, to konto np. na facebooku, twitterze, czy innej stronce na jaką często wchodzicie.
    Zapraszamy serdecznie!! Joanna i Izabela :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy5/03/2013

      sorki amydiamond1992kontakt@gmail.com : ]

      Usuń
  9. Hej. Dopiero zaczęłam czytać Twojego bloga i jest super! Teksty są the best ;) Tylko brakuje mi trochę większego opisu akcji, bo czasem nie mogę się połapać o co w tym wszystkim chodzi... Oprócz tego ni mam żadnych uwag.
    Z niecierpliwością czekam na następne rozdziały :)

    Pozdrawiam
    Kikolka2

    Ps. Dzięki Tobie i Rasmusce postanowiłam założyć wkrótce swojego bloga z dalszymi przygodami Percy'ego i Annabeth ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy5/05/2013

    Kiedy zaczniesz pisać ? Nie mogę się doczekać następnego rozdziału. Czytam dużo blogów, ale ten jest najjjlepszy ‼

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy5/05/2013

    Czy w maju będzie jakiś rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochanimoi. Ak. W maju pojawi sie rozdzial. Jutr poprosz o pomoc ne, a eraz prosz byscie sie uzbroili w cierpliwosc. Wyszla glupia sytuacja, ale najpirw nauka, a potem komuter i glupie trojany. Jeszcze troszeczke.
    Wasza Dzerrka

    OdpowiedzUsuń

Jeśli kliknąłeś w to okienko, oznacza to, że chcesz skomentować rozdział. Dziękuję.
Przyjmuję nawet krytykę, którą staram się później poprawiać. Liczę na szczery komentarz.
Życzę miłego komentowania
Dżerrka