poniedziałek, 30 września 2013

UWAGA! INFORMACJA! WAŻNE!

Cześć i czołem, wita Was Merr (może mnie kojarzycie z percyiannabeth.blogspot.com).

Wbrew pozorom wcale nie włamałam się na konto Dżerrki xd.

Przepraszam, znowu bredzę i gadam od rzeczy.

Wasza ukochana Autorka mnie prosiła, żebym zakomunikowała, że nabroiła i ma karę. No dobra, napisała tylko, że ma karę, ale musiała nabroić,  żeby ją dostać, prawda? Prawda. Chyba.

W każdym razie nie oczekujcie rozdziału dopóki Dżerrka nie ogarnie tej kary.
Albo oczekujcie kiedy Dżerrka się upora z karą :)
Tak, to zdecydowanie lepiej brzmi.

Całuję Was w imieniu Dżerr ;*
~ Merr

3 komentarze:

  1. Wcześniej nazywałam się bielana star teraz tylko bielana

    OdpowiedzUsuń
  2. No to życzę szybkiego uporania się z karą i z niecierpliwością czekam na następny rozdział ;) Odkryłam tego bloga wczoraj i juz wszystko nadrobilam i uważam, ze naprawdę dobrze piszesz, szczególnie sceny z Posejdonem XD Zapraszam do mnie, na sohardtobeahereo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby szybko do nas powróciła ...

    OdpowiedzUsuń

Jeśli kliknąłeś w to okienko, oznacza to, że chcesz skomentować rozdział. Dziękuję.
Przyjmuję nawet krytykę, którą staram się później poprawiać. Liczę na szczery komentarz.
Życzę miłego komentowania
Dżerrka