sobota, 7 września 2013

Czuje się już lepiej...ale jeszcze...

Hejcia kochani bogowie tęsknie.
Cóż....byłam chora, ale jest juz lepiej. 
Jednak teraz nie dam rady dodać rozdziału. Pojawi się on w piątek oki? 
Obiecuję, że będzie zdecydowanie dłuższy niż  poprzednie. 
Jednak jeszcze nie jest gotowy. Musze go dobracować. Chcę by był perfekcyjny. 
Poczekajcie do piatku. Obiecuję, że będziecie zadowoleni. :)
Dżerr
Wygląd bloga nadal nie jest ostatecznie zmieniony. Czekam na szablon bądź baner od kolegi z klasy. Musze jeszcze znaleźć kogoś, kto ładny wygląd zrobi :)

9 komentarzy:

  1. jeśli chodzi o mnie, to spokojnie poczekam :D Zdrowie najważniejsze.
    Pozdrawiam,
    Rasmi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam ze zniecierpliwieniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy9/08/2013

    Dopiero w piątek!!! Mam zdecydowanie dość czekania!Rozumiałabym gdybyś nadal była chora ,Ale nie rozumiem gdy jesteś zdrowa i olewasz bloga! Wpisy miały być co piątek , a niema .Dodatkowo są makabrycznie krótkie . Wydaje mi się że opuściłaś się w pisaniu . Starasz się ja to wiem . Lecz wyobraz sobie że czkasz tydzień na bardzo krótki wpis . wchodzisz na bloga i się dowiadujesz że nawet tego nie dostaniesz ! Tyle trzeba czekać żebyś raczyła coś napisać !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry, ale ten komentarz chyba przegina.
      1. Nie olewam bloga. Wiesz, jak wygląda mój dzień. W weekend wstaje o 9.00 o 10.00 zakupy 11.00 sprzątanie 12.00 lekcje i nauka 14.00 wchodzę na komputer i pisze rozdział 17.00 wychodzę na dwór wracam o 19.00 i myję się, jem kolację i znów piszę rozdział na komputerze. Sorry, ale nie mam speeda i cały czas dokonuje poprawek przy pisaniu. Rozdział nawet nie jest gotowy w zeszycie mam dopiero napisane 7 stron z czego przepisane 4,5. Przez cały tydzien nie byłam w szkole z powodu wyrostka i choroby. Mam już zapowiedziane 5 sprawdzianów na starcie! 1. Angielski sprawdzający próbny gimnazjalny. Wersja rozszerzona i podstawa. 2. Matematyka GWO. 3. Matematyka sprawdzian z ostatniego działu z poprzedniej klasy. 4. Sprawdzian sprawdzający z języka polskiego. 5. Sprawdzian z całej pierwszej i drugiej klasy z Chemii. Kolejne obowiązki. Harcerstwo. W ZHP jestem dużej niż blog powstał bo 4 lata. Jestem przyboczną czyli cóż...ogarniam wszystko, bo drużynowa nie istnieje. Spróbuj sobie ogarnąć ponad 20 osób, zrobić zbiórkę, przygotować gry i zabawy, ogarnij nabór w podstawówce. Myślisz, że zrobię to w 3 minuty? Jeśli tak to się mylisz. Dlaczego robię krótkie rozdziały? Bo nie mam czasu pisać i pisać i pisać przed komputerem. Mam surowych rodziców i w tygodniu mogę siedzieć tylko godzinę dziennie. Myślę, że blog nie jest całym moim życiem. Zaniedbuje tego bloga? Weź zobacz na moje pozostałe. Na jednym ostatni rozdział pojawił się dopiero 5 sierpnia czyli miesiąc temu. Jesli ten blog jest zaniedbany to ja jestem Św. Barbara.

      Usuń
  4. Tak się ciesze, że czujesz się lepiej ;) Poczekam, ważne abyś ty czuła się dobrze ;D Zdrowie najważniejsze ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. To dobrze że czujesz się lepiej.
    Ostatnio miałam sporo czasu i przeczytałam tw bloga.
    I bardzo mi się spodobał.
    Pozdrawiam i życzę dużo zdrowia.
    Metalic Silver

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy9/09/2013

    No to już mam na co czekać w tym tygodniu =) Jak ja się ucieszyłam, że będzie nowy rozdział!!! Jestem w stanie wybaczyć ci wszystko :D
    Mam nadzieję, że będzie genialny jak zawsze /D.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam w niecierpliwości :D ^3^

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamela9/09/2013

    Czekam :D moze zmienisz wygląd bloga na poprzedni bo byl o wiele lepszy :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli kliknąłeś w to okienko, oznacza to, że chcesz skomentować rozdział. Dziękuję.
Przyjmuję nawet krytykę, którą staram się później poprawiać. Liczę na szczery komentarz.
Życzę miłego komentowania
Dżerrka