niedziela, 2 grudnia 2012

Podziękowania

Olu. Bardzo Ci dziękuję za wszelką pomoc.
Z góry juz dziekuję Justynie za pomoc ( ona dobrze wie za jaką )


A więc. Wczoraj wieczorem dostałam komentarz, który usunęłam, chodź wcale nie wiem dlaczego.
Napisała go nie jaka Nesii ( chyba coś takiego )
Z góry mówię, że wiem, iż moje opowiadania nie równają się z opowiadaniami bloga Heros&Heroska.
Wiem, że nie będe tak wspaniale pisać, jak ona, więc możecie sobie darować takie komentarze.
Moje opowiadania z czasem będą stawać sie lepsze, ale póki co, to dopiero zaczynam pisać.
Następny rozdział pojawi się już w krótce.
Pozdrawiam ( zacznie sie powoli dziać już nie długo ).




Proszę Was o komentowanie moich opowiadań.
Pozdrawiam Was
<3 Dżerr <3



             

Kocham ich!



2 komentarze:

  1. Anonimowy12/05/2012

    Mam prawo do wypowiedzi,nie?
    Jeżeli coś mi się nie podoba to krytykuję,jeżeli podoba to nie krytykuję. Proste.
    No wybacz,ale nie podobają mi się twoje rozdziały,uważam,że po prostu nie masz za wielkich rozwinięć. Mało opisujesz,rozdziały nie mają ciągłości i ciężko załapać. Nie mówię,że brak Ci talentu i motywacji,no ale... No właśnie ale! Spójrzmy na początkowe rozdziały Jerr też nie było super z nimi, jest o wiele lepiej ... no ale ech. Przykro mi,ale ja uważam,że blog nie jest wystarczająco dobry.
    ~ Nesii.

    OdpowiedzUsuń
  2. no spoko, ale skoro ci sie nie podoba to po co czytasz.
    nie mam nic przeciwko temu, ze jest krytyka na mym blogu :)
    Wiem, że z czasem rozdzialy się poprawią.
    Napisalałam na kartce z 4 rozdziały do przodu i nawet ksiądz widzi poprawe. ( zabrał mi zeszyt i czytał ) xd :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli kliknąłeś w to okienko, oznacza to, że chcesz skomentować rozdział. Dziękuję.
Przyjmuję nawet krytykę, którą staram się później poprawiać. Liczę na szczery komentarz.
Życzę miłego komentowania
Dżerrka