środa, 26 grudnia 2012

Oburzenie!!!! i kilka wiadomości

Słuchajcie! Kilka spraw organizacyjnych bloga i nie tylko.
Mam bardzo mało komentarzy i chciałabym to zmienić. Mam również mało obserwatorów, więc nie jestem zachwycona.
Proszę Was, abyście komentowali, ponieważ zależy mi na tym. Jeśli nie będzie co najmniej 5 komentarzy to kolejny rozdział się nie pojawi.
Jeśli te komentarze wpłyną jak najszybciej, to obiecuję, że kolejny rozdział pojawi się w sobotę.

***
Wiele z Was pewnie zauważyło nowy wygląd bloga i sądzi, że pomysł skradziony od Jerr z  bloga http://herosi-tez-maja-prawa-do-milosci.blogspot.com/. Otóż nie! To ona mi zrobiła taki szablon i UWAGA: "Kochana z całego mojego popapranego serducha ci dziękuję"
***
Nasza Jerr piszę jeszcze jednego bloga. Teraz nie wiem, czy można podawać link, ale jeśli przeczyta tą notkę, niech napiszę w komentarzy tak lub nie.
***
Niedawno w mojej walniętej klasie chłopcy dowiedzieli się o blogu. Nie chciałam, by się dowiedzieli i nie wiem też skąd wiedzą, ale dziękuję Ci Albert, bo mnie kryłeś i nie wypaplałeś. Dobrze więc jeśli zobaczycie jakieś walnięte komentarzy typu " Ha, ha blog smerfa...znalazłem, lol" to nie zwracajcie na nie uwagi.
***
Jeśli macie jakieś pytania, propozycje lub po prostu chcecie pogadać to podaję swój numer gg: 45061438.
***
Chciałabym podziękować Rasmusce za rozmowę, która mnie zainspirowała w pewien sposób i napisałam dzięki niej dzisiaj 2 rozdziały z nudów.

To chyba na tylę. Miłego łapania potworów.
Dżerr <3



3 komentarze:

  1. Nie ma sprawy, to tylko chwila czasu i wygląd się zmienił,więc nie masz za co dziękować :)
    Serdecznie dziękuję za dodanie wiadomości na temat kolejnego, mojego opka. (http://opowiadanie-jerr-1d.blogspot.com/)
    Dziękuję.
    - Jerr. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O.O Jesteś drugą osobą, którą zainspirowałam. Nie spodziewałam się. Ja, taka pisząca, bo pisząca, nic szczególnego. Ale miło mi. Czekam na rozdziały.
    Pozdrawiam.
    Twoja Rasmuska ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. no co ty, zobacz, ty masz 9 obserwatorów, włącznie ze mną, a ja tylko dwóch! więc zobacz, kto ma więcej fanów!!!
    nie załamuj się, kochana, jesteś genialną pisarką i kocham czytać twoje rozdziały, każdy (lub prawie każdy) komentuję! jest dużo osób, które czytają, a nie komentują, taka prawda! więc bądź sobą, dawaj te rozdziały które napisałaś, i mnie nie dedenerwuj, bo się niecierpliwię, co się dalej wydarzy! :D

    <3
    Merr

    PS u mnie kolejny rozdział:
    http://percyiannabeth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli kliknąłeś w to okienko, oznacza to, że chcesz skomentować rozdział. Dziękuję.
Przyjmuję nawet krytykę, którą staram się później poprawiać. Liczę na szczery komentarz.
Życzę miłego komentowania
Dżerrka