wtorek, 13 listopada 2012

Początek

Myślę, że ten blog będzie lepszy, bo będzie mój.
Będę pisać tutaj kontynuacje książki PERCY JACKSON I BOGOWIE OLIMPIJSCY.
Wiem, że bardzo wiele osób czytało tę serię książek, dlatego więc postanowiłam kontynuować SWOJĄ WERSJĘ.
Prowadziłam już bloga, ale kontynuowałam na nim opowieść pewnej dziewczyny - Jerr. Część rozdziałów była jej, a część moja.
Teraz postanowiłam kontynuować swojego bloga, ale z innym początkiem.
Jest to dla mnie wyzwanie, ponieważ bardzo chcę by pokrywało się to z dalszymi rozdziałami, które zostały wpisane na poprzedniego bloga.
Na szczęście nie wiele rozdziałów było opublikowanych, dlatego też powstał teraz ten blog.

Może krótko o mnie.
Mam 14 lat i chodzę do klasy 2 gimnazjum.
Uwielbiam książki Rica Riordana, a w szczególności serię Percy Jackson.
Jestem ciemną blondynką i mam szaro - zielone oczy ( wiem dziwne ).
Mam nadzieję, że spodoba wam się moja kontynuacja i będzie dużoooo odwiedzin.
Pozdrawiam bardzo serdecznie
<3 Dżerr <3

7 komentarzy:

  1. Ty no weś mnie nie strasz, też jestem ciemną blondynką i mam zielono szare oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy1/26/2014

      Ja też jestem ciemną blondynką z szaro zielonymi oczami podejrzane:-)

      Usuń
    2. Anonimowy4/14/2014

      Zaczynam się bać bo ja tak samo O.o xd

      Usuń
    3. Tia witajcie w klubie dziewczyny:)

      Usuń
  2. Bardzo chętnie będę czytać twojego bloga, Dobra ja tu piszę a z czytania nici :)
    Weny życzę

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy12/12/2013

    Spoko ja też pasuję do tego opisu... ;-) Tzn. ciemna blondynka z szarozielonymi oczami... :-P
    Pisz, pisz. Weny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy2/27/2014

    Najgorsze opowiadanie jakie w życiu czytałam, serio widać że nie umiesz pisać :P

    OdpowiedzUsuń

Jeśli kliknąłeś w to okienko, oznacza to, że chcesz skomentować rozdział. Dziękuję.
Przyjmuję nawet krytykę, którą staram się później poprawiać. Liczę na szczery komentarz.
Życzę miłego komentowania
Dżerrka