środa, 12 marca 2014

Luźny, dziwny, potrzebny dla mojej osoby, wyrażający mnie ... post.

Jestem człowiekiem i mam uczucia, a to oznacza, że czasem potrzebuję jakiegoś luźnego postu na moim ulubionym, kochanym blogu, także oto nic nie wnoszący do życia post, opisujący tę debilkę siedzącą przed komputerem z ręcznikiem na głowie czyli mnie. 

No więc tak. 
Ble, ble, ble moje zycie było takie i takie, srakie i srakie, ble, ble, ble. Słowo kluczowe: BYŁO.
Zmieniłam się i to dzięki Wam! 
Thank you very much...
itd. 
No więc. 
Zdałam sobie sprawę, że jak zaczynałam swoją przygodę z tym blogiem to byłam uśmiechniętą Dżerr, która niczego się tam nie boi, jest raczej uśmiechnięta i ze wszystkiego się smieje. Później byłam taka se ponura, zua, pragnełam śmierci itd. ble, ble, ble.
No, ale wy mnie znacie z tej gorszej, słabej strony i chce to zmienić. :D

Zacznijmy od początku? Oki? 
Jestem Natalia i miło mi Was poznać. 
Mam szesnaście lat. Chodzę do trzeciej gimnazjum, od półtora roku pisze opowiadania, co jest moją pasją. Uwielbiam czytać książki i grać w przedstawieniach teatralnych. 
Jestem metalem, ale tylko pod tym względem, że słucham takiej muzyki. 
Mam kilka wspaniałych przyjaciółek, w tym cztery, których jeszcze nigdy na żywo nie spotkałam. Ach te cudowne kilometry. -.-
Mam psa o imieniu Sara xd. 
Nie mam chłopaka. :( Taki forever alone. 
Mam cudna siostrę cioteczną. - Ikę :D 
Jestem głupia, szurnięta i miałam tysiące chorób. To cudowne szczęście -.- 
No i kocham czekoladę, ale już jej nie jem, bo jestem grubasem.
Raz w mundurze harcerskim po nutelli, turlałam się pod kościołem na akcji zarobkowej drużyny. 
A więc to ja. 
Miło Was poznać. 

Czy odpowiada Wam taka Dżerrka?
Uśmiechnięta i starająca się pokonać pokuse smierci? 
Bo wiecie, że i tak się nie zmienie?
Wolę siebie właśnie taką, niż tą poprzednią. 

I teraz uwaga! 
Z okazji prawie 80000 wyświetleń, razem z Kitty postanowiłyśmy nagrać schizowy, głupi filmik, w którym odpowiadamy na jakieś pytania i odwalamy bekę z życia codziennego.
Miło by było dostać jakieś tam pytania itd. 
Więc może byście tak coś dali? Jakieś małe pytanko.
I chętnie poczytam coś o Was, kochani. 
Do zobaczenia prawdopodobnie w sobotę. 
Odnowiony model Natalii xd. 


9 komentarzy:

  1. O mather. Kochanie... Ale się ciesze ,że wróciłaś. :) Tego nie mogłam się doczekać. Starej kochanej, zajebiozy mojej zajebistej Dżerki :D Jeżeli to o mnie mowa w tych 4 co ich nie widziałaś to kurde no... MIŁO MI :3 Ale niedługo się to zmieni i ty to wiesz i ja to wiem :3 Co do tej czekolady : NIE JESTEŚ GRUBASEM ;>
    Kocham cię i serdecznie całuję :3
    Julie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteśmy takie podobne :) Miło cię poznać. Zuzanna z tej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak już będziecie nagrywać filmik to pokażcie nam twojego psa <333333

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy3/12/2014

    Kiedy rozdzial bo nie bylo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy3/13/2014

      Przydałoby się.
      Zamiast nas zapoznawać ze swoją osobą, może zaczniesz się doskonalić pisarsko?

      Usuń
    2. To jest jej blog i może pisać co chce -,- Czasami jest potrzebna po prostu taka notka i już -,- Niektórzy też chcą się dowiedzieć z kim mają do czynienia -,-

      Usuń
  5. Jeśli chcesz się czegoś dowiedzieć to proszę :)

    Mam na imię Grażyna ( dziwne imiona rządzą XD) mam 15 lat chodzę do drugiej gimnazjum. Jestem użależniona od czekolady,tymbarka,Percy'ego Jacksona .Olimpijskich Herosów ( Leoooo <3). mam dziwne shizowe sny. mam chomika szatana (cudne imię wybrałam czyż nie? XD) który udaje spidermena i kocham twojego bloga :).


    Co do pytań.
    1.Ulubione danie
    2.Wolisz dzień czy noc?

    OdpowiedzUsuń
  6. Na tym crazy video to puścisz tego metalu, którego słuchasz? :* Też ''jestem metalem, ale tylko pod tym względem, że słucham takiej muzyki''. <3333333

    Całuski :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy3/15/2014

    Wróciłaś! Mam 2 pytania:
    1. Kim są te przyjaciółki?
    2. Czy wierzysz, że światło to dobro, noc to zło itp?
    Arya C.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli kliknąłeś w to okienko, oznacza to, że chcesz skomentować rozdział. Dziękuję.
Przyjmuję nawet krytykę, którą staram się później poprawiać. Liczę na szczery komentarz.
Życzę miłego komentowania
Dżerrka