sobota, 28 grudnia 2013

Bohaterowie opowiadania


Jak już wiecie, to opowiadanie będzie się dzieliło na dwie części. 
Pierwsza część powoli dobiega końca, a druga niedługo się rozpocznie.
Pierwsza seria (powiedzmy, że tak to nazwę) nazywa się 
Percabeth story.
Dlaczego? 
Cóż, odpowiedź jest mega prosta. W tej serii opisywane są wszystkie przygody (oczywiście te, które sb wymyśliłam) Prcabeth. Czyli co było do tej pory?

1. Oświadczyny
2. Misja "Pierścień Kronosa"
3. Próba samobójcza Annaabeth
4. Ciąża
5. Wrota Śmierci
6. Zdrajczyni Sandy
7. Śmierć Luka
8. Thalia jest z Nico
9. Narodziny Elizabeh
10. Planowanie ślubu
11. Porwanie Elizabeth

Póki co, wydarzyło się tyle, z czego planowałam. 
Kto, wie, może ktoś będzie dochodził do samego końca? To już zależ od was :D 

Druga częśc opowiadania będzie się nazywała
Nowe pokolenie lub Elizabeth story
Sama jeszcze nie wiem. 
Druga część będzie opowiadała historię i przygody Elizabeth oraz jej przyjaciół. Wiadomo będzie wzmianka o starych bohaterach.
Pamiętajcie, że druga seria, nie musi oznaczać, że pierwsza skończy się dobrze, bo nie jestem fanką happy endów.

No dobrze, a teraz chciałabym przedstawić Wam bohaterów opowiadania :D

1.
Percy Jackson - Syn boga mórz, narzeczony Annabeth i ojciec Elizabeth.
Jeden z najlepszych herosów pierwszego pokolenia.
Walczył z z Kronosem.
Wybranek bogów i wielu przepowiedni.
Oddałby życie, za bezpieczeństwo rodziny i przyjaciół.
Kocha niebieskie jedzenie.


2.
Annabeth Chase - Córka bogini mądrości, narzeczona Percy'ego i matka Elizabeth.
Jeden z najlepszych herosów pierwszego pokolenia.
Porwana i więziona przez tytanów.
Wybrana przez Olimp.
Zawsze pomaga swoim przyjaciołom.
Rozważna i mądra.
Kocha swoich bliskich.


3.
Elizabeth Jackson - Córka Annabeth i Percy'ego.
Według przepowiedni to ona ma zabić Kronosa.
Urodzona 5 sierpnia.
Bardzo szybko się rozwija.
Ukochana wnuczka Ateny i Posejdona.


4.
Clarisse La Rue - Córka Aresa, boga zdrajcy.
Świetna wojowniczka. Jedna z najlepszych herosów pierwszego pokolenia.
Ma tajemnicze przeznaczenie, które wiąże się z życiem Elizabeth Jackson.


5.

Clara Nightley - Chase - Córka Ateny, rodzona siostra Annabeth.
Przez większość życia wychowanka rzymskiego obozu herosów, uciekinierka.
Jedna z wybranych.


6.
Tony Hamilton - Syn Hefajstosa. Chłopak Clary.
W obozie herosów zaledwie od połowy wakacji.
Wybranek przepowiedni.



No i tyle z bohaterów, którzy coś znaczą w moich myślach xd.
Oczywiście wiem, że notka jest masakrycznie spóźniona, ale to akurat nie jest moja wina xd.
No więc takie spóźnione życzenia ode mnie,

Kochani. Święta jest to czas rodziny, miłości i przebaczania.
Chciałabym Wam życzyć dużo zdrowia, które jest w życiu najważniejsze.
Spełnienia marzeń, bo chyba każdy by chciał, by jego marzenia były na wyciągnięciu ręki.
Prawdziwych przyjaciół, którzy zawsze będą was wspierać w trudnych dla Was chwilach. 

Sukcesów, dzięki którym będziecie mogli się bardziej rozwijać.
I oczywiście czego tylko sobie zapragniecie. 
Pamiętajcie, że na pewno macie przy sobie ludzi, którym na Was zależy.
Nie bójcie się marzyć, ponieważ świat bez tego jest nudny, przeciętny i szary.
Róbcie to co lubicie, ponieważ nikt nie ma prawa Wam tego odebrać. 
Spełniajcie się w życiu, byście nigdy niczego nie żałowali.
Jednocześnie chciałabym Wam życzyć Szczęśliwego Nowego Roku.
Oby 2014 był tysiąc razy lepszy od 2013.
Wszystkiego najlepszego! 




Teraz coś innego.
Wielu z was pisało, bym odpoczęła i postanowiłam skorzystać z tej propozycji.
Potrzebuję odpoczynku, by móc usiąść przed zeszytem z długopisem w ręce i zacząć pisać nowe rozdziały na tego właśnie bloga.
Myślę, że tak będzie najlepiej.
Mój urlop nie będzie trwał długo.
Planuje powrócić już 1 lutego, ewentualnie wcześniej.
Czyli zawieszam blog na okres miesiąca.
Oczywiście tylko tego, ponieważ chce teraz troszkę czasu poświęcić na  Story Of My Life - Zapraszam 
oraz 
Łowca - Zapraszam!
To chyba tyle.

To do zobaczenia za miesiąc! <3
- Natala (Dżerrka)

11 komentarzy:

  1. Twojego bloga czytam od początku założenie. Ujawniłam się dopiero niedawno.
    Fajnie, że pokazałaś zdjęcia bohaterów i jak sobie ich wyobrażasz. Obiecuję Ci, ż będę czytać kolejną część :)
    Rozumiem też, że musisz zawiesić bloga. Nauka i życie prywatne są o wiele ważniejsze!
    Nie wiem co tu więce pisać. Chyba wszystko napisałam pod tamtym rozdziałem.
    Pozdrawiam i mam nadzieję, że za niedługo napiszesz :*
    //Sonia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje ze nie jestes zla na to ze musze zawiesic bloga.

      Usuń
    2. Nie rozumiem ludzi, którzy są na Ciebie źli i zdenerwowani, że zawieszasz bloga. To jest Twoja decyzja, a komu naprawdę zależy na czytaniu Twojego bloga powinien poczekać ;*

      Usuń
  2. Anonimowy12/28/2013

    Niech będzie tytuł Nowe Pokolenie. Sto razy lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy12/29/2013

    Taa za miesiąc a może znowu coś ci wypadnie? Obiecujesz a potem tego nie ma, bronisz się że to nie twoja wina.Wszyscy już są tym zmęczeni.Jednak rozumiem że masz własne problemy.Liczyłam że po świętach pojawi się jakiś wpis. Czuje się trochę zawiedziona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego zawiedziona? Wszyscy mnie do tego namawialiście. Gdy dawałam rozdział to pisałam, że to nie będzie rozdział. Jeśli by był, to zapewne słaby. Obiecałam sb, ze gdy tylko wróce to zabiore się za doskonalenie bloga. Sama nie moge sie doczekac 9 dtycznia bo wtedy nikt mi nie bedzie sie kazal uczyc i bede mogla pisac rozdzialy w zeszycie. Jednak cie rozumiem, ale nie można sie zloscić na kogos dlatego ze nie moze.
      Gdybys wiedziala wszystko co sie dzieje to postapilabys tak samo jak ja.

      Usuń
  4. Anonimowy12/31/2013

    Oooo.. Na miesiąc. Dobrze, że tylko na tyle. Ale faktycznie musisz odpocząć. Miłych "wakacji"
    *Anka

    OdpowiedzUsuń
  5. juz nie moge sie doczekac. Zapraszam na mojego bloga: http://percabethannchaseipercyjackson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe czy będą tam dzieci/dziecko Thalii i Nico. ♡♥ Zapraszam do mnie na http://blog-nowej-ery.blogspot.com/
    P.S jutro koniec głosowania★

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej,chciałabym cię tylko poinformować,że dostałaś ode mnie nominację do Liebster Awards :D http://staart-over.blogspot.com/p/li.html wejdź w link,tam masz pytania ode mnie.Pozdrawiam,rozdział jak zwykle świetny :*

    OdpowiedzUsuń

Jeśli kliknąłeś w to okienko, oznacza to, że chcesz skomentować rozdział. Dziękuję.
Przyjmuję nawet krytykę, którą staram się później poprawiać. Liczę na szczery komentarz.
Życzę miłego komentowania
Dżerrka